Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

ہمیں اپنے تحفظات سے آگاہ کریں

اگر آپ کے کوئی تحفظات ہیں تو ہمیں آگاہ کریں

نیسلے کارپوریٹ بزنس کے اصول و ضوابط مضبوط تعمیلی ثقافت سے غیر مذاکراتی بنیاد پر ہماری وابستگی کی عکاسی کرتے ہیں اور یہ بتاتے ہیں کہ ہم کس طرح کاروبار کرتے ہیں۔

کاغذ پر موجود الفاظ سے کہیں زیادہ ، ہمارے اصول قابل عمل ہیں اور ہم وہ سب کرنے کے لئے تیار ہیں جو اس بات کو یقینی بنائے کہ ہماری کمپنی ہمارے عزم کے مطابق چل سکے۔ آپ اس مقصد کو حاصل کرنے میں ہماری مدد کرسکتے ہیں۔

ہمارا اطلاع دہندگی کا تعمیلی نظام ، "ہمیں بتائیں" ، آپ کو اور دیگر تمام بیرونی اسٹیک ہولڈرز کو ہمارے کارپوریٹ بزنس اصولوں کی عدم تعمیل کے امکانی واقعات کی اطلاع دہندگی کے لئے ایک وقف شدہ مواصلاتی چینل فراہم کرتا ہے۔

اہم بات: اگر آپ کا پیغام نیسلے کارپوریٹ بزنس کے اصولوں) یعنی مصنوعات یا خدمات ، ملازمتوں ، نیسلے مصنوعات کی تقسیم میں دلچسپی وغیرہ( کی تعمیل سے متعلق نہیں ہے تو براہِ کرم ہماری صارفی خدمات کی ٹیم سے رابطہ کریں۔

کسی تشویش کی اطلاع کیسے دی جائے؟

ہمیں بتائیں" ، ہمارا تعمیل کرنے کی اطلاع دہندگی کا نظام، کسی بھی وقت )24/7 سال میں 365 دن(دستیاب ہے۔

آپ ویب فارم استعمال کرنے یا ٹول فری فون نمبر پر کال کر کے پیغام چھوڑنے کا انتخاب کرسکتے ہیں۔

دونوں اختیارات کو سنبھالنے کا طریقہ کار یکساں ہے۔

دونوں ہی صورتوں میں ، آپ کو ایک انفرادی کیس نمبر ملے گا۔ براہِ کرم نمبر نوٹ کریں اور اسے محفوظ رکھیں۔

یہ کیس نمبر تعمیل رپورٹنگ سسٹم اور آپ کی دائر کردہ رپورٹ کے لئے آپ کی ذاتی کلید ہے۔ اس سے آپ کو اپنے کیس کی پیشرفت کا پتہ لگانے اور اضافی معلومات فراہم کرنے کی سہولت ملتی ہے۔ جب بھی آپ سسٹم تک رسائی حاصل کریں گے اس وقت آپ سے یہ نمبر درج کرنے کو کہا جائے گا۔

ہم تمام خدشات کا سنجیدگی سے مطالعہ کرتے ہیں اور ہر رپورٹ پر مناسب کارروائی کرتے ہیں۔ آپ کی تشویش پر کارروائی کرتے ہوئے ہم آپ کو اپنی پیشرفت سے متعلق آگاہ کرتے رہیں گے۔

کسی بھی وقت آپ ویب سائٹ میں واپس جاسکتے ہیں اور اپنے کیس نمبر کا استعمال کرکے اپنے کیس کی پیشرفت کو ٹریک کرسکتے ہیں۔

ہم اپنے تعمیل کی اطلاع دہندگی کے نظام کو بہتر بنانے کے لئے پرعزم ہیں اور مستقبل میں تبدیلیاں کرنے کا حق محفوظ رکھتے ہیں۔

میری رپورٹ بھیجنے کے بعد کیا ہوتا ہے؟

منظوری

ہم پانچ دنوں کے اندر اندر آپ کی رپورٹ کی وصولی کی منظوری دیں گے۔ اگر آپ کی اطلاع عام تعطیل کے دوران بھیجی جاتی ہے تو اس میں زیادہ وقت لگ سکتا ہے۔ اگر آپ کی ابتدائی رپورٹ میں کافی شواہد شامل نہیں ہیں تو، ہم آپ سے مزید شواہد کی فراہمی کے کے لئے رابطہ کریں گے۔

اپنی رپورٹ درج کروانے کے بعد آپ کو ایک انفرادی کیس نمبر ملے گا۔ یہ نمبر ہمارے سسٹم میں لاگ ان ہونے کے بعد آپ کو اپنی رپورٹ کی پیشرفت کو ٹریک کرنے میں مدد دے گا- براہِ مہربانی اپنی رپورٹ کی پیروی کریں۔

طریقہ کار کے تحت فوری کارروائی

ہمیں ملنے والی ہر رپورٹ کا بغور مطالعہ کیا جاتا ہے۔ اگر آپ کی رپورٹ قابل اعتبار ہے اور اس میں کافی ثبوت شامل ہیں تو ہم ایک کیس کھولیں گے۔ اس کے بعد ہم زیادہ تر معاملات اپنے مارکیٹ کمپلائنس افسر کو تفویض کریں گے۔ اس علاقے/ ملک میں جہاں معلومات کے مطابق یہ واقعہ پیش آیا، اس کی تحقیقات کی قیادت ہمارے مارکیٹ کمپلائنس افسر کریں گے۔

اضافی کارروائی

جن رپورٹوں میں سنگین الزامات عائد کیے گئے ہوں گے، ان کو زون ہیڈ آف لیگل اینڈ کمپلائنس تک پہنچایا جائے گا، اور جب ضرورت ہوئی تو، عالمی سطح پر منظم بزنس جنرل کونسل کو بھیجیں گے۔ گروپ چیف کمپلائنس آفیسر کو بھی مطلع کیا جائے گا جب رپورٹ میں یہ الزامات شامل ہوں گے

نمبر 1 - بے ایمانی ، مجرمانہ سرگرمی، عدم اعتماد/ مسابقتی قانون، یا محصولات کی شناخت سے متعلق امور، بدعنوانی، رشوت یا اہم دھوکہ دہی سے متعلق معاملات۔

نمبر 2 - نیسلے کے سینئر قائدین کے ممبروں کے ذریعہ بدانتظامی؛

نمبر 3 - ایسے معاملات جو نیسلے کی ساکھ یا عوامی امیج کو منفی طور پر متاثر کرتے ہیں۔

نمبر 4 - نیسلے کی جانب سے عوامی سطح پر مشترکہ اقدار کے وعدوں کی خلاف ورزی جیسا کہ، بغیر کسی پابندی کے، انسانی حقوق کا احترام کرنا اور فروغ دینا اور ماں کے دودھ کے متبادل مصنوعات کی ایک ذمہ دار مارکیٹنگ پر نیسلے کی صنعت کے معروف طریقہ کار پر قائم رہنا۔

خفیہ تحقیقات

تحقیقات کو مستقل مزاجی اور رازداری سے نمٹایا جائے گا - ہم صرف ان لوگوں کو شامل کریں گے جن کو شامل ہونے کی ضرورت ہے۔ ہمارے کمپلائنس افسران ملازمین، ٹھیکیداروں یا کسی سے بھی خفیہ انٹرویو لے سکتے ہیں جو انھیں لگتا ہے کہ تفتیش سے متعلقہ ہے۔

فیصلہ اور آپ کو جواب

اپنی تفتیش کے تمام نتائج کا جائزہ لینے کے بعد ، ہم فیصلہ کریں گے کہ کیا خلاف ورزی ہوئی ہے، اور اگر معاملہ ایسا ہی ہے تو ، کارروائی کریں گے۔ اس کے مطابق ہی آپ کو آگاہ کیا جائے گا۔

اہم نوٹس

بدلہ نہ لینے کی وابستگی: نیسلے کسی ایسے ملازم کے خلاف کسی بھی طرح کی انتقامی کارروائی کی ممانعت کرتا ہے جس شکایت میں نیک نیتی شامل نہ ہو۔ جو بھی شخص کسی ایسے ملازم کے خلاف انتقامی کارروائی کرنے کی کوشش کرتا ہے کہ جس نے نیک نیتی سے معاملے کی نشاندہی کی تو اس کے خلاف تادیبی کارروائی عمل میں لائی جا سکتی ہے جس کے نتیجے میں برخاستگی کے امکانات بھی شامل ہیں۔ نیسلے ملزم کے حقوق کی بھی حفاظت کرتا ہے۔

ہماری کمپنی کی قابل عمل اور موثر تحقیقات کے حوالے سے سہولت کے لئے براہِ کرم واقعے کی تفصیلات (کون ، کیا ، کب ، کیسے) اور معاونت کے لئے ثبوت (جیسے دستاویزات ، اسکرین شاٹس ، یا گواہوں کے نام) شامل کریں جو آپ کی دائر کردہ رپورٹ کی تصدیق کرسکتے ہیں۔ براہِ کرم نوٹ فرما لیں کہ عام دعوؤں کی بنیاد پر تحقیقات عمل میں نہیں لائی جاسکتی۔